Recepcionista amb anglés

Interim Group Chiva

Des d'Interim Group companyia amb més de 25 anys de trajectòria i amb 3 divisions diferencials com; Serveis d'Outsourcing, Treball Temporal i Selecció, busquem un/una Recepcionista amb Anglès per a empresa ubicada a Chiva.

Funcions

- Coordinació de l' atenció telefònica a través de la centraleta, oferint suport a totes les companyies del grup empresarial.

- Gestió integral del correu postal i paqueteria, incloent el seguiment i verificació de facturació de serveis de missatgeria.

- Supervisió i aprovisionament de subministraments d' oficina i productes de neteja, garantint la seva disponibilitat i correcte ús.

- Suport administratiu polivalent, col·laborant en diverses tasques segons els requeriments interns.

- Control i registre de les visites rebudes a les instal·lacions, assegurant una atenció adequada.

- Interacció directa amb clients, representants i distribuïdors nacionals i internacionals, incloent comunicacions en anglès.

- Planificació i organització logística de viatges corporatius: gestió de bitllets, allotjament, reserves de restaurants, càtering per a esdeveniments i coordinació d' activitats formatives.


S'ofereix

- Contracte a través d' ETT i possibilitat de passar a plantilla d' empresa.

- Jornada completa de Dilluns a Divendres, en torn partit.

- Ambient de treball dinàmic i professional.


Requisits

- Formació en Administració i Finances, Gestió Administrativa o similar.

- Experiència mínima de 6 mesos a 1 any en llocs similars.

- Nivell mitjà-alt d'anglès (oral i escrit).

- Maneig fluid d'eines ofimàtiques (Outlook, Excel, Word).

- Habilitats organitzatives, orientació al detall, actitud proactiva, orientació al client i capacitat de treball en equip.