Des d'Interim Group companyia amb més de 25 anys de trajectòria i amb 3 divisions diferencials com; Serveis d'Outsourcing, Treball Temporal i Selecció, busquem un/una Recepcionista amb Anglès per a empresa ubicada a Chiva.
Funcions
- Coordinació de l' atenció telefònica a través de la centraleta, oferint suport a totes les companyies del grup empresarial.
- Gestió integral del correu postal i paqueteria, incloent el seguiment i verificació de facturació de serveis de missatgeria.
- Supervisió i aprovisionament de subministraments d' oficina i productes de neteja, garantint la seva disponibilitat i correcte ús.
- Suport administratiu polivalent, col·laborant en diverses tasques segons els requeriments interns.
- Control i registre de les visites rebudes a les instal·lacions, assegurant una atenció adequada.
- Interacció directa amb clients, representants i distribuïdors nacionals i internacionals, incloent comunicacions en anglès.
- Planificació i organització logÃstica de viatges corporatius: gestió de bitllets, allotjament, reserves de restaurants, cà tering per a esdeveniments i coordinació d' activitats formatives.
S'ofereix
- Contracte a través d' ETT i possibilitat de passar a plantilla d' empresa.
- Jornada completa de Dilluns a Divendres, en torn partit.
- Ambient de treball dinà mic i professional.
Requisits
- Formació en Administració i Finances, Gestió Administrativa o similar.
- Experiència mÃnima de 6 mesos a 1 any en llocs similars.
- Nivell mitjà -alt d'anglès (oral i escrit).
- Maneig fluid d'eines ofimà tiques (Outlook, Excel, Word).
- Habilitats organitzatives, orientació al detall, actitud proactiva, orientació al client i capacitat de treball en equip.