¡Hola! Som GRUP ACRISMATIC, empresa lÃder del sector del JOC des de fa més de 50 anys, que ha aconseguit convertir-se en una de les empreses lÃders del mateix a la Comunitat Valenciana i ocupar un lloc privilegiat en el mercat nacional. Oferim una excel·lent experiència d'entreteniment a través de totes les nostres à rees de negoci: casinos, salons de joc, distribució de mà quines de joc, apostes esportives i l'explotació de locals d'hostaleria. El nostre capital més valuós són LES PERSONES, per aquesta raó sempre són al centre de la presa de decisions. Sempre som fidels als nostres valors: Confiança, CompromÃs, Treball en equip, Responsabilitat, rendibilitat i excel·lència, Orientació al client i Innovació. Ens comprometem amb el principi d'igualtat d'oportunitats i la no discriminació en la gestió dels nostres processos de selecció. Estem desitjant conèixer-te i que formes part del nostre gran equip!
Funcions
Atendre telefònicament les consultes i incidències derivades dels serveis i productes fÃsics, i gestionar les incidències.
Formaràs part de l' equip del call center, realitzant les següents funcions:
-Atenció telefònica de les consultes i incidències provinents dels terminals Juegging, mà quines tipus B, del departament comercial i del S.A.C.
-Gestionar les incidències derivades dels terminals Juegging.
-Realitzar l' escalat d' incidències al proveïdor de Joc per a la seva tramitació conjunta.
-Enviar avisos d' avaria al departament de S.A.C.
-Tramitació i gestió de les targetes de client dels terminals Juegging.
-Substituir el lloc de Recepció sempre que sigui necessari.
S'ofereix
-Salari brut anual competitiu.
Espera, espera perquè n'hi ha més!
Beneficis socials:
-Assegurança mèdica privada.
-Possibilitat de teletreball setmanal.
-Gratificacions per matrimoni/naixement.
-Descomptes en hotels, rènting, parcs d' oci.
-Possibilitats reals de promoció en base a les competències demostrades.
-Empresa consolidada i en constant expansió.
Estem desitjant que el teu talent sumi al nostre projecte!
Requisits
No cal que tinguis superpoders... però sÃ:
-Almenys 2 anys d'experiència com teleoperador/a, en centraletes, recepció, empreses de call center etc.
-Carnet de conduir imprescindible.
-Persona organitzada, metòdica i amb un excel·lent tracte al client.