Agent call center

Grupo Acrismatic Picanya

¡Hola! Som GRUP ACRISMATIC, empresa líder del sector del JOC des de fa més de 50 anys, que ha aconseguit convertir-se en una de les empreses líders del mateix a la Comunitat Valenciana i ocupar un lloc privilegiat en el mercat nacional. Oferim una excel·lent experiència d'entreteniment a través de totes les nostres àrees de negoci: casinos, salons de joc, distribució de màquines de joc, apostes esportives i l'explotació de locals d'hostaleria. El nostre capital més valuós són LES PERSONES, per aquesta raó sempre són al centre de la presa de decisions. Sempre som fidels als nostres valors: Confiança, Compromís, Treball en equip, Responsabilitat, rendibilitat i excel·lència, Orientació al client i Innovació. Ens comprometem amb el principi d'igualtat d'oportunitats i la no discriminació en la gestió dels nostres processos de selecció. Estem desitjant conèixer-te i que formes part del nostre gran equip!

Funcions

Atendre telefònicament les consultes i incidències derivades dels serveis i productes físics, i gestionar les incidències.

Formaràs part de l' equip del call center, realitzant les següents funcions:

-Atenció telefònica de les consultes i incidències provinents dels terminals Juegging, màquines tipus B, del departament comercial i del S.A.C.

-Gestionar les incidències derivades dels terminals Juegging.

-Realitzar l' escalat d' incidències al proveïdor de Joc per a la seva tramitació conjunta.

-Enviar avisos d' avaria al departament de S.A.C.

-Tramitació i gestió de les targetes de client dels terminals Juegging.

-Substituir el lloc de Recepció sempre que sigui necessari.

S'ofereix

-Salari brut anual competitiu.

Espera, espera perquè n'hi ha més!

Beneficis socials:

-Assegurança mèdica privada.

-Possibilitat de teletreball setmanal.

-Gratificacions per matrimoni/naixement.

-Descomptes en hotels, rènting, parcs d' oci.

-Possibilitats reals de promoció en base a les competències demostrades.

-Empresa consolidada i en constant expansió.

Estem desitjant que el teu talent sumi al nostre projecte!

Requisits

No cal que tinguis superpoders... però sí:

-Almenys 2 anys d'experiència com teleoperador/a, en centraletes, recepció, empreses de call center etc.

-Carnet de conduir imprescindible.

-Persona organitzada, metòdica i amb un excel·lent tracte al client.