Administratiu/va - Quart de poblet (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Inserta Empleo Quart de Poblet
Funcions
- Realitzen tot tipus de treballs administratius.
- Entre les seves funcions destaquen; la comptabilitat de l'empresa, l'anà lisi de costos, el control de pagaments i cobraments, gestió de nòmines etc.
- Per efectuar les seves funcions utilitzen l'ordinador.
- Registrar i obrir els comptes derivats dels pressupostos acceptats, generats.
- Manar xerocòpies al banc.
- Variacions de comptes de Banc i administradors.
- Valoració i ordenació de justificants per facturar a València i Sevilla.
- Facturació de València i Sevilla.
- Manar remeses de rebuts al Banc de València i Sevilla.
- Cartes a clients.
- Confecció de contractes nous i renovats.
- Facturació de muntatges.
- Obrir comptes de reparació.
- Control de baixes en conservació.
- Control de variacions en clients.
- Control de posada en marxa dels ascensors nous.
- Enviament de factures.
- Confecció de rebuts i lletres per a muntatges.
- Gestió de caixa (gestió de remesa de rebuts cobrats per caixa i sortides de caixa).
- Gestió de la documentació relacionada amb la subcontractació de treballs o empreses (Coordinació d'activitats empresarials)
S'ofereix
Dilluns i dimecres: de 8:00 a 19:00 h, amb dues hores per dinar.
Dimarts i dijous: de 8:00 a 18:00 h.
Divendres: de 8:00 a 14:00 h.
Salari: 22.385,61 €.
Requisits
Es requereix el certificat de discapacitat igual o major al 33%
Educació superior no università ria
Microsoft excel (mitjà ) i word (mitjà )
Experiència de 6 mesos