Administratiu/va - Quart de poblet (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Inserta Empleo Quart de Poblet

Funcions

- Realitzen tot tipus de treballs administratius.

- Entre les seves funcions destaquen; la comptabilitat de l'empresa, l'anàlisi de costos, el control de pagaments i cobraments, gestió de nòmines etc. 

- Per efectuar les seves funcions utilitzen l'ordinador.

- Registrar i obrir els comptes derivats dels pressupostos acceptats, generats. 

- Manar xerocòpies al banc. 

- Variacions de comptes de Banc i administradors. 

- Valoració i ordenació de justificants per facturar a València i Sevilla. 

- Facturació de València i Sevilla. 

- Manar remeses de rebuts al Banc de València i Sevilla. 

- Cartes a clients. 

- Confecció de contractes nous i renovats. 

- Facturació de muntatges. 

- Obrir comptes de reparació. 

- Control de baixes en conservació. 

- Control de variacions en clients. 

- Control de posada en marxa dels ascensors nous. 

- Enviament de factures. 

- Confecció de rebuts i lletres per a muntatges. 

- Gestió de caixa (gestió de remesa de rebuts cobrats per caixa i sortides de caixa). 

- Gestió de la documentació relacionada amb la subcontractació de treballs o empreses (Coordinació d'activitats empresarials)

S'ofereix

Dilluns i dimecres: de 8:00 a 19:00 h, amb dues hores per dinar. 

Dimarts i dijous: de 8:00 a 18:00 h. 

Divendres: de 8:00 a 14:00 h. 

Salari: 22.385,61 €.

Requisits

Es requereix el certificat de discapacitat igual o major al 33%

Educació superior no universitària

Microsoft excel (mitjà) i word (mitjà)

Experiència de 6 mesos